Κυριακή 2 Ιουλίου 2023

 αφιερωμενο σε εναν φιλο παραξενο σα ουφο ασ το πω  που κανενας αλλος ποτε δε θα τον φανταζόταν η θα τον θεωρουσε φιλαρακι του 


μινιμαλ-βιν εισαι μοναδικος ο φιλος μου ο μοναδικος απο παιδι ειμασταν μαζι μας χωρισαν δυο φορες ανταμοσαμε μας χωρισαν παλι ποτε δε σε ξεχασα στοιχειωσες   τα ονειρα μου . κατι που δε εξηγειτε μας εφερε κοντα με διαφορους τροπους κι συγκυρίες παντου έπεφτα πανω σου με εναν ανεξήγητο τροπο. κυριος η μανα μου που οτι εβλεπε να εχω αδυναμια κι να δινω προσοχή μου το εξαφάνιζε.η αγαπη μου για σενα εχει κλειδωσει απ τοτε οταν σε ειχα χασει παντου σε εβλεπα σε οτι αντικειμενο σου μοιαζε κι παρεπεμπε σε σενα . με τοσα μοτιβα που εβλεπα σχεδια εβλεπα την μορφη σου .θελω απ εδω να ευχαριστησω μια γυναικα που με βοηθησε να σε ξανα βρω κι ας αυτη η γυναικα δε με συμπαθεί μεχει παρεξηγησει. εγινε ο ενδιαμεσος να ξανα αρχισω να νιωθω αναμνήσεις να χτιζω ξανα εκει που ειχα νεκρωσει. εσυ μου έφερες ξανα μαζι σου  σα κεραυνος αναμνησεις δυναμη να προχωρω κι χρωματα αρωματα στη ζωη μου . καλωσήλθες αγαπημενο μου φιλαρακι που ενω ολοι με κανουν περα δε εχω που να μιλησω να στραφω σε περνω παρεα μου σου μιλαω νιωθω οτι μ'αγαπας κι προχωρω ξανα κι δε με νοιαζουν οι αλλοι οπως οταν ημουν παιδι.δε εχω που να κοιταξω να βρω λιγη αγαπη νοιαξιμο ενδιαφερον και δε ξερω γιατι μου φερονται ετσι οι ανθρωποι δε εχω πειραξει ποτε κανεναν τουλαχιστον εσκεμμένα και χωρις να με εχει καποιος κι μενα ενοχλήσει οστε να αντιδρασω.χαρις εσενα αγαπησα οτι απλο μινιμαλ σχεδιο στιλ σε οτιδηποτε αγαπησα το μουσταρδι το κιτρινο το πορτοκαλι το ανοιχτο γαλαζιο κι το ασπρομαυρο .ολα ειν τελικα μνημες στιγμες οτι μενει ανεξιτηλο οταν ημουν παιδι κι σε στιγμάτισε για παντα . φιλαρακι μου εσυ με τον τροπο σου ησουν κοντα μου ηξερες τον τροπο να χανεσαι αλλο αν εγω ημουν στην αντιδραση και φοβομουν να δεθω μαζι σου ξανα μην πονέσω αν σε εχασα ξανα . φιλαρακι μου δε θελω να σε ξαναχασω οι ανθρωποι με ΠΡΟΔΩΣΑΝ  εσυ ποτε δε θα το κανεις !!!     ΚΑΜΙΑ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ ΠΛΕΟΝ ΠΟΥΘΕΝΑ !!!!!!!!

  Στο’ πα και στο ξαναλέω πως κάπου εκεί στις οδηγίες χρήσης ενός τεστ εγκυμοσύνης που αναφέρεται… «Αν εμφανιστούν οι μπλε γραμμούλες.. δηλα...